Regn i Brighton

brighton

brighton

En av dagarna i England åkte vi till Brighton och hälsade på
Herr Silvers moster över dagen.
Vi passade på att besöka Brighton Pier för lite Fish and Chips
och strosade runt i regnet på mysiga små gator.
Senare på eftermiddagen tog vi en tur med bil
och Herr Silver visade var han bodde när han var liten
och var han gick i skolan. Det var en regnig men mysig dag i Brighton!

Förresten! Ser ni mina nya glasögon?
Jag gjorde en synundersökning för några veckor sedan och insåg att min syn hade
försämrats ganska rejält. Så det blev till att köpa nya glasögon. Det blev ett par Ray Bans!
Nu kan jag se enormt bra! Det är nästan magiskt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina glasögon!

2010-08-29 @ 18:43:35
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mamma

En toppendag trots regnet! Det var så kul att se var Herr Silver bott och gått i skolan. Tack Susie för guidningen :)

Kram

2010-08-30 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0