Bröderna Lejonhjärta

bröderna lejonhjärta

bröderna lejonhjärta

Kan ni tänka er vad underbar den här kursen jag gå nu är?
Inte?
Då ska jag berätta för er:

I kväll ska vi gå och se Bröderna Lejonhjärta på Stadsteatern!

Det ska bli så spännande att se en annan tolkning av denna vackra berättelse.
Den enda vi sett är ju filmen man såg när man var liten.
Jag tror att det är viktigt att ha ett öppet sinne när man går och ser den här teatern,
och försöka tänka bort filmen lite.
Jag tror att det är ganska mycket som är annorlunda.

Jag kan berätta vad jag tyckte i kväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: emelie

det låter väldigt spännande! ska bli roligt att läsa vad du tyckte. kan ju som sagt vara roligt med en annan tolkning. jag känner mig aningen mätt på filmatiseringen. den har liksom överexponerats de senaste åren känns det som.

2009-12-03 @ 11:43:53
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: Lisa

Åh roligt! Alltid kul att gå på teater hihi

2009-12-03 @ 23:51:06
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0