Hoppas att ni stannar kvar!

Jag vill börja det här inlägget med att ge en stor och härlig kram till alla
er som har gått in på min blogg varje dag, för att se om jag skrivit någonting nytt.
Vilket jag sällan har...

Mitt bloggande har inte varit på topp den senaste tiden
och det har inte mitt självförtroende heller.
Förmodligen hänger dessa två faktorer ihop.

Jag har funderat över om jag borde strunta i bloggandet helt och hållet...

De senaste två dagarna har jag legat hemma och varit sjuk.
Jag har då ätit nyttigt (till viss del)
och sett på en massa fina Audrey Hepburn-filmer
som jag fick av min underbara man i julklapp.
Man fick boxen i en vacker, rund, rosablommig ask med en svart rosett.

När jag ser dessa fantastiska filmer får jag en sådan underbar känsla i kroppen!
De är så inspirerande!

Nu vill jag klä mig i fina klänningar, rita och måla, baka, sjunga, dansa och bara vara lycklig och kär!

Jag tror att jag fortsätter med bloggandet trots allt!





Jag har ätit:
Gurkstavar och dippat dessa i Dill-dipp
Lite hemmagjord Bananfudge (Utsökt god)
Och till detta har jag druckit Citron-vatten

Kommentarer
Postat av: Marri

Det tycker jag att du borde. :) Hittade till din blogg för någon månad sen, och den är så fin och charmig!

2009-12-28 @ 18:39:39
URL: http://musicandstars.devote.se
Postat av: nicolina

oh, jag är så dålig på att kommentera men hänger här jämt bara för att allt är så sockersött i ditt lilla bloggkrypin.. så fortsätt! :)

2009-12-28 @ 19:35:35
URL: http://somettbrevutanslut.wordpress.com
Postat av: Åsa

åh vad mysigt! Jag vill också ha Audrey i en ask och dippa gurkstavar! Skönt att bloggandet fortsätter :)

2009-12-28 @ 19:54:18
URL: http://nippleerectors.blogg.se/
Postat av: moa

oj! nejnej det är tur att du behåller bloggen :D inspiration och glädje får jag mycket av när jag tittar igenom din unika blogg, so keep up the good work! :)

2009-12-28 @ 20:50:01
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com
Postat av: Annelie

Det går upp och ner med blogginspirationen. Jag blir i alla fall ALLTID inspirerad av dina inlägg. Oavsett om det är glest eller tätt i mellan.



God fortsättning!

2009-12-28 @ 21:04:25
URL: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com
Postat av: Caroline

Du inspierar oavsett gumman! <3 Tänk att du är så söt som gör så fint åt dig fast du är sjukt! Snacka om lyxsjuk! ;) Love you hun!

2009-12-28 @ 22:36:55
URL: http://carholine.blogg.se/
Postat av: Louise

åh vad det gör mig glad! att du ska fortsätta alltså, jag trivs så bra här! du är fin <3

2009-12-28 @ 23:41:20
Postat av: Mathilda

Jag hoppas verkligen du fortsätter, tycker mkt om din blogg! God fortsättning!

2009-12-29 @ 06:55:23
Postat av: Elli

Emma, glöm aldrig att du är fantastisk!!

//E

Postat av: Emmie

oh, jag gillar din blogg skarpt, så kul om du känner att du orkar fortsätta att blogga! :) hoppas att det nya året bjuder dig lite ny kraft då, så att det blir lite mer audrey hepburnkänsla i dig!

2009-12-29 @ 18:51:36
Postat av: kristin

vad fint att du fortsätter blogga! jag har alldeles nyligen hittat din blogg och det vore så tråkigt att missa dig sådär på håret. (du skulle inte kunna tänka dig att dela med dig av receptet på bananfudge? det låter fantastiskt.)

2009-12-30 @ 00:14:03
URL: http://kristinsfoton.blogspot.com
Postat av: Anna Bäcklund

Det är klart du ska fortsätta med din underbra blogg :) Den är så fin och romantisk!

2009-12-30 @ 01:32:30
Postat av: trollpia

snälla fortsätt.....

2009-12-30 @ 12:21:53
Postat av: Jenny

Dina vackra bilder inspirerar andra människor; jag blir så glad av gå in på din fina blogg.

Om vi inte hade dåliga dagar...så kan vi ju inte veta vad bra dagar är för något!



Gott Nytt År /Jenny

2009-12-30 @ 20:13:10
Postat av: Jackie

Tasted a piece of your banana fudge last night. Heavenly! Please give me the recipe...

2010-01-03 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0